Fecha actual 00:40, 17 May 2012

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Welcome
Bienvenidoa a los foros de El Senado de La Luna Negra

Estás viendo este foro como invitado, lo que te da un acceso limitado para ver la mayoría de los temas. Al unirte a nuestra comunidad dispondrás de permisos para escribir y comunicarte conlos miembros mediante mensajes privados. Registrarse es rápido, simple y gratuito. Regístrate aquí!

Nuevo tema Responder al tema  [ 7 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: Wrexial + Remand
NotaPublicado: 00:55, 06 Nov 2011 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

Situació una mica rara:
Posem que jugo un hechizo (diguem per exemple un Terror) gràcies a l'habilitat de Wrexial, the Risen Deep, i l'oponent contesta amb un Remand, per acte seguit fer-me un Duress.

Wrexial, the Risen Deep: Whenever Wrexial, the Risen Deep deals combat damage to a player, you may cast target instant or sorcery card from that player's graveyard without paying its mana cost. If that card would be put into a graveyard this turn, exile it instead.

Remand: Counter target spell. If that spell is countered this way, put it into its owner's hand instead of into that player's graveyard.

La pregunta: Si per efecte del Duress em fa descartar el Terror, va al cementiri o a l'exili? El Wrexial diu que si la "carta" seria posada al cementiri, s'exilia, peró no sé si aixó s'aplica a si es descartada des de la mà, si per algun motiu hi ha tornat enlloc d'anar al cementiri, com seria normal en un instant o sorcery que es resolés. Si, per exemple, tinc dos Terrors a la mà, com pot saber l'oponent quin es el que he jugat amb l'habilitat del Wrexial?

Està una mica agafat pels péls, ho sé xD

Asunto: Re: Wrexial + Remand
NotaPublicado: 00:58, 06 Nov 2011 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

M'he adonat que tinc un petit error xD
Posem que soc jo el que l'hi faig un Duress a ell. El hechizo es de la seva propietat, pel que aniria a la seva mà. El dubte segueix siguent el mateix, peró: Aquest hechizo descartat amb Duress, va al cementiri o a l'exili?

NotaPublicado: 01:30, 06 Nov 2011 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

Crec qeu ja ho tinc (ha sigut rápid, mirant les Comprehensive Rules xD)

NotaPublicado: 13:41, 08 Nov 2011 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

Jo crec que va al cementiri ...

NotaPublicado: 15:06, 08 Nov 2011 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

Jo diría que el duress que jugues des del cementiri no et puja a la mà amb el remand, però no n'estic del tot segur!

NotaPublicado: 13:30, 11 Nov 2011 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

La resposta crec que seria que acaba al cementiri, sí, peró ara tinc més dubtes xD Us explico els meus arguments:

El Wrexial et permet jugar la carta, pel que la poses a la pila. Si anirá (would be put) al cementiri, l'exilies en comptes de que hi vagi.
El Remand el que fa es contrarrestar l'hechizo. i, en comptes d'enviartela al cementiri, te la torna a la mà... pel que no anirà al cementiri, abans anirà a la teva mà. Així, el Wrexial no t'exiliarà la carta.
Un cop tens l'hechizo a la mà, com que la mà es una zona privada, es considerarà un objecte diferent a la carta uqe hi havia a la pila., i no se l'hi aplicaràn els efectes retardats que s'aplicarien a aquella carta, pel que si aquella carta es objectiu d'un Duress, va al cementiri i no a l'exili, com et demanava que ho fes el Wrexial. Es considera una carta diferent a la que hi havia en joc, en temes de regles.

Ara, el dubte nou: Tant el Wrexial com el Remand creen efectes de reemplaçament sobre el mateix event (posar la carta al cementiri) i la mateixa carta (el Terror), i no sé quin s'aplicaria abans. Crec, per com estan escrits, que s'hauria d'aplicar abans el del Remand... Pero la veritat es que no ho sé.

NotaPublicado: 16:24, 15 Nov 2011 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

Hi ha 2 replacements effects que volen ficar-se pel mig. El propietari de l'objecte afectat tria quin es fa, i si apliqués, després es faria l'altre (per exemple, en efectes de doblar mal).

Jordi

Nuevo tema Responder al tema  [ 7 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]