Ostres Xuanxu!
Una proposta genial! Y què dir de que inclús hi ha premi!! :OOO, amazing XD. Moltes gràcies per aquesta proposta. Com a cremat de la F1 que sóc també ^^, i portan-t'ho a la sang

, no puc declinar tal porra, inclús si no hagués dut premi

.
La meva porra de cara al mundial és la següent (molt típica, però confio en que serà aquesta i triar una altra seria ilògic segons les meves espectatives ^^):
- Pilot campió del món de F1 2010: Fernando Alonso
- Escuderia guanyadora campionat del món de F1 2010: Ferrari
En opinió totalment personal, crec que seria més discutible el títol de pilots que el d'escuderia. Ferrari té si no el millor un dels millors cotxes i dos pilots molt regulars i consistents que faran un munt de punts. Crec que com a parella són dels millors. En quan al títol de pilots, sincerament confio en que guanyarà Alonso, però la temporada és molt llarga i hi ha varis pilots amb bons cotxes. Veurem què passa ^^.
La meva porra de cara al 2on GP de F1 a Australia:
- Com diu en Xuanxu i ja que la reglamentació del concurs m'ho permet XD, ho postejaré aquí mateix després dels lliures de divendres, no fos cas que hi hagués alguna sanció a algun pilot

.
Per cert Xuanxu, hi ha la possibilitat que apurem el nostre vot fins els lliures de dissabte previs a la sessió de classificació (és a dir els 3ers lliures)?^^
P.D.: Com a curiosetat, l'anunci de F1 de TV3 s'ha grabat a les instal·lacions de
Epsilon Euskadi, i entre altres coses apareix el famós túnel de vent

.