Fecha actual 00:33, 17 May 2012

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Welcome
Bienvenidoa a los foros de El Senado de La Luna Negra

Estás viendo este foro como invitado, lo que te da un acceso limitado para ver la mayoría de los temas. Al unirte a nuestra comunidad dispondrás de permisos para escribir y comunicarte conlos miembros mediante mensajes privados. Registrarse es rápido, simple y gratuito. Regístrate aquí!

Nuevo tema Responder al tema  [ 17 mensajes ]  Ir a página 1, 2  Siguiente
Autor Mensaje
 Asunto: b&r list
NotaPublicado: 06:53, 18 Jun 2010 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

Legacy
Mystical Tutor is banned.
Grim Monolith is no longer banned.
Illusionary Mask is no longer banned.

Zendikar Block Constructed, Standard, Vintage
No changes

http://www.wizards.com/magic/magazine/article.aspx?x=mtg/daily/feature/95b

I dissabte passat vaig comprar 2 LED...

Follow me on http://www.twitter.com/xuanx

Artifacts of the black rain http://www.youtube.com/watch?v=r57QVprao-k

Asunto: Re: b&r list
NotaPublicado: 08:18, 18 Jun 2010 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

ATENCIÓ!!!: EXTENDED CANVIA TAMBÉ!!!
Wizards of the Coast escribió:
Announcement Date: June 18, 2010
Effective Date: July 1, 2010
Magic Online Effective Date: July 14, 2010 (after the scheduled downtime)

Magic: The Gathering Tournament Rules Change: Extended
On July 1, 2010, the following sets will leave the Extended format: Ninth Edition, Mirrodin, Darksteel, Fifth Dawn, Champions of Kamigawa, Betrayers of Kamigawa, Saviors of Kamigawa, Ravnica: City of Guilds, Guildpact, Dissension, and Coldsnap. From that point forward, the Extended format will include approximately four years of Magic sets instead of seven. (*) O sigui, es carreguen 3 anys pel morro!

At that time, the following sets will be legal in the Extended format: Time Spiral, Planar Chaos, Future Sight, Tenth Edition, Lorwyn, Morningtide, Shadowmoor, Eventide, Shards of Alara, Conflux, Alara Reborn, Magic 2010, Zendikar, Worldwake, and Rise of the Eldrazi.

With the upcoming release of Scars of Mirrodin, the following sets will leave the Extended format: Time Spiral, Planar Chaos, Future Sight, and Tenth Edition. One year's worth of releases will leave Extended with every subsequent fall Magic set.

Extended
Sword of the Meek is banned.
Hypergenesis is banned.
(*)Això implica que no hi ha combo a Extended

Note: The four cards previously on the banned list (Æther Vial, Disciple of the Vault, Sensei's Divining Top, and Skullclamp) are in sets that are no longer in the Extended format.

Legacy
Mystical Tutor is banned.
Grim Monolith is no longer banned.
Illusionary Mask is no longer banned.

Zendikar Block Constructed, Standard, Vintage
No changes

Changes to Magic Online–only formats are now announced monthly in the Magic Online Community Group blog.

For an explanation of this announcement, read The Week That Was column today and the Latest Developments column next Friday, June 26.

L'article de "The Week That Was" parla exclusivament d'Extended, no menciona els canvis en Legacy.

Jordi

NotaPublicado: 08:22, 18 Jun 2010 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

A pendre pel cul ANT... en fi, ara que faig amb els meus 4 mistycal tutors? xD

Per cert, tot i que no ens afecta gaire en un principi, a extended tambe s'han quedat a gust!! Ara ja no son els 7 ultims anys de coleccions, sino els 4 ultims anys (acabara essent un tipu2 amb mes pool :S). Per tant s'han carregat de cop tot mirrodin, kamigawa i ravnica xDDD i de passada han banejat la sword of the meek (a pendre pel cul thopters combo :S).

*flashedit: be, es el que ha dit abans que jo en JMLL pero resumit i traduit xD

NotaPublicado: 09:18, 18 Jun 2010 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

L'extended d'aquest any feia pena, i això que era el meu format preferit. Crec que això només fa que fer més creïbles els rumors que deien que Wizards preparava un nou format a mig camí del legacy i l'extended per calmar una mica els ànims respecte la polèmica de la reserved list.

Sobre la prohibició del mystical està clar que no volen combo, ad nauseam i reanimator reben una ferida mortal. Entenc que els jugadors d'aquests decks es cabrejaran bastant, personalment agrairé que no em guanyin de primer torn si no tinc fow en mà i ara es puguin veure més decks sense blau en el metagame.

La desrestricció de grim monolith i illusionary mask em sembla que no afectarà massa (el text de la illusionary està revisat).

NotaPublicado: 10:33, 18 Jun 2010 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

Gràcies Loku per la traducció. Simplement he posat les dades originals sense matar-me a traduïr.

Tal com deies, Kebo, extended ha estat fluix. Wizards es queixa d'això i vol enganxar als jugardors de Standard a un format "asequible" si has jugar Standard, d'aqui passar Extended a Doble Standard. Alhora, confessen que no interessa massa Legacy, doncs hi ha mancança de terres dobles. O sigui, prepareu-vos per més marginació.... I nosaltres que pensavem que GP MAD ens havia beneficiat....

Com deies, Kebo, les "desrestriccions" no afectaran. Podria sortir una U-Combo-Artifact amb els 4 Grim Monolith, 4 Power Artifact, 4 Basalt Monolith i 4 Rings of Brighhearth, però ara per ara, ho dubto bastant (tot i que m'agrada, ofc :D).

Jordi

NotaPublicado: 11:47, 18 Jun 2010 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

Sicerament trobu una gran castanya k hagin xapat el mistical, d'acord que a ningu li agrada que el guanyin de torn 1, pero era una estrategia que es podia combatre i on hi havia força hate contra l'estrategia. Sembla que si vols jugar nauseam ara ho hauras de fer amb 3-4 copies de la carta en questio, ja veurem que passa. I el monolit m'agrada que el treguin de la llista. Potseer es la carta definitva per les stax i es poden crear decks amb mana infinit al format. Ja estic treballant amb l'estrategia del grim monolit, i es que mola molt poder atacar amb un wake trasher d'infinita força, fer que l'altre es robi totes les cartes del deck amb un stroke of genius o guanyarse totes les vides que vulguis amb baston

NotaPublicado: 13:25, 18 Jun 2010 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

De fet l'estrategia de mana infinit ja hi era amb el metalworker-staff of dominance, potser ara es pot acelerar una mica més i donarli consistència, és un deck que vaig provar i em va agradar molt, sobretot quan no existeix en el metagame i no hi ha hate estil null rod o shattering spree. Com a curiositat he mirat aquest matí a primera hora preus dels monolitos i rondaven els 7-8 euros, he pensat que ja els havien pujat però a mig matí he tornat a mirar i ja estaven a 20 xDDD

NotaPublicado: 13:31, 18 Jun 2010 

Primer, a priori em sembla la banejada del Mystical excessiva. Només abusaven d'ell dos decks, ANT i Reanimator. Tot i que totes dues i en especial ANT són decks molt potents i jugats, en cap moment crec que estiguin desvirtuant el joc, fent-lo més aborrit, o qualsevol dels motius pels quals es baneja una carta. Com bé diu en Mena, són estratègies perfectament combatibles a Legacy, amb cartes de side que es porten per altres decks també. Ara que gaudiem d'una gran varietat de decks, i el combo més pur convivia amb decks de tot tipus...en fi. A veure quan es tarda en ingeniar alguna manera de seguir jugant els teus Ad Nauseam i Tendrils ^^.

En quan a Extended, suposo que ho fan per lo d'afegir un nou format de pon, però tot i així, em sembla que separaran encara més Legacy d'Extended o del nou format. Veurem.

I pel que fa a les desrestringides, doncs no massa alegria de la huerta que diguem XD.

"My truth? The way, Control ; The power, Planeswalkers ; The weakest, Creatures..."

NotaPublicado: 14:07, 18 Jun 2010 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

Home, jo crec que amb el ban a la Mystical tutor han matat dos ocells d'n tret... Es carreguen ANT i Reanimator, i fan que el número de Countertops baixi, ja que amb tant de ribal i bicherio que queda, no crec que es juguin massa...

Just my 2 Cents...

NotaPublicado: 14:15, 18 Jun 2010 
Reputation Rank:
Reputation Rank:

Potser baixen de preu els tarmos ja que ara no es podran jugar a extended :s

Follow me on http://www.twitter.com/xuanx

Artifacts of the black rain http://www.youtube.com/watch?v=r57QVprao-k

Nuevo tema Responder al tema  [ 17 mensajes ]  Ir a página 1, 2  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]